Catedrala Mântuirii Neamului

Ce poți face cu 400 de milioane de euro ?

Catedrala Mântuirii Neamului - PlanCine poate să răspundă la două întrebări esentiale contribuabilului român:
1. Câti credinciosi ortodocsi aprobă contructia Catedralei Mântuirii Neamului?
2. Câti cetăteni români sunt de acord cu finantarea din bani publici a constructiei aceleiasi clădiri?

În era modernismului, statutul BOR este pe cât de special pe atât de anacronic. Este o institutie autonomă, de drept privat dar care beneficiază de fonduri publice însă nu este auditabilă.

Catedrala Mantuirii Neamului

În 2010, În România erau 18.300 de biserici si doar 4.700 de şcoli generale. Spitale erau 423!
Între timp, câteva scoli si spitale s-au închis din lipsă de fonduri, în timp ce biserici s-au mai construit câteva zeci.
Oricum dacă tot mergeti la biserică, puneti o lumânare si pt scolile si spitalele din România… la Morti!

Biserica Ortodoxă Română este finanţată din următoarele surse de fonduri publice:

1. Bugetul de stat – prin Secretariatul de Stat pentru Culte pentru plata integrală sau partială a salariilor personalului clerical (preoti, monahi, etc.) si pentru repararea si întretinerea unor lăcasuri de cult.

2. Bugetul de stat – prin Ministerul de Interne pentru plata salariilor preotilor din unitătile de jandarmi si penitenciare.

3. Bugetul de stat – prin Ministerul Educatiei pentru plata profesorilor de religie. Deocamdată învătământul religios este confesional, confirmarea profesorilor se face de către cultul respectiv iar predarea se face după programă si manuale aprobate de asemenea de către biserică. Doar plata se face de la stat.

4. Bugetele locale – pentru plata personalului neclerical (clopotari, personal administrativ, etc.)

5. Fondul de rezervă al Guvernului – pentru reparatii, întretineri si construiri de lăcasuri noi de cult

6. Fondurile de rezervă ale primăriilor si consiliilor locale – la cererea de sponsorizări pentru repararea lăcașelor de cult si ridicarea altora noi.

banii-in-plata-Domnului

Cum se face că e mereu cineva acolo care hotărăste în locul nostru?
Pe noi nu ne-a întrebat nimeni ce vrem să facem cu 400 de milioane de Euro…

“Constructia unui spital judeţean de urgenţă costă 90 milioane de euro.”

- conform Ministerului Sănătăţii.

Ce poti face cu 400 milioane de euroCe poti face cu 400 milioane de euro 2

Ce poti face cu 400 milioane de euro 3

Ce poti face cu 400 milioane de euro 4Ce poti face cu 400 milioane de euro 5

E o discoteca? Nu.
E vreun club de noapte mai răsărit? Nu.
E prin Olanda sau prin centrul Parisului? Nu.
E un palat tigănesc? Ei, parca acum suntem pe aproape, dar nu.

Catedrala din Mioveni

Nume de cod: Ipocritu’ Daniel …

“De la măgar la cai putere. Fără-ndoială, creştinismul a evoluat mult în ultimele două milenii: de la măgarul cu care şi-a făcut intrarea Isus în Ierusalim s-a trecut la sutele de cai putere ale limuzinelor prelaţilor autohtoni.”

Patriarhul Daniel

Catedrala Mântuirii Neamului

catedrala-mantuirii-neamului

Galeria foto – Catedrala Mântuirii Neamului


Catedrala Mântuirii Neamului 5.00/5 (100.00%) 1 vote



Articole pe aceași temă



35 Comentarii

  1. Marcu Gheorghe a spus:

    La cata evaziune fiscala fac popii,pot construi,cu doar 10% din profitul LOR,10 catedrale!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  2. Ardeleanu Nepotu a spus:

    1 nu sunt de acord cu aşa ceva mai bine se face o scoala sau să se amenajeze spaţiu pentru joacă .
    2 nu voi da nici un bănuţi pentru aşa PORCĂRIE.

    BUNUL DUMNEZEU ESTE TOT TIMPUL ÎN CASELE CREDINCIOŞILOR.

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  3. Rareş Cotulbea a spus:

    1. credinciosi ortodocsi, niciunul; indoctrinati, toti!
    2. cetateni romani, niciunul; sclavi ai sistemului, toti!

    Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 4 Thumb down 0

  4. Florina Hermeziu a spus:

    Daca s-ar mintui neamul cu o asemenea constructie ok ,dar as prefera ca acei bani sa fie folositi ptr spitale scoli si oameni nevoiasi …oricum cadredala nu foloseste la nimic altceva decit sa faca alti si alti bani …banul ochiul dracului deci …

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  5. Serb Marcel a spus:

    Sunt atatea bisericute darapanate in tot ardealul, iar mitropolia investeste bani intr-o lucrare menita sa satisfaca orgolile mai marilor bisericii. Clerici ca intotdeauna nu l-au slujit pe Dumnezeu ci pe ei insasi.

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  6. Ardeleanu Nepotu a spus:

    1. pe acel loc unde trebuie construit o biserica mai bine cu acei bani ar face un parc de distracţie .
    un loc unde poate să merga tot omul pentru a simti că este la el acasă .
    un loc frumos bine amenajat aşa cum sunt şi în alte ţări.
    2. decît să dau bani acolo mai bine îi adunam şi facem noi un loc frumos.

    Apropo, cred că în fiecare judeţ din ţară sunt locuri minunate locuri părăsite oare cu acei bani care …..ar trebui să sponsorizeze sau să se facă biserica nu ar fi mai minunată să se facă spati verzi.
    oare nu arată mai minunat un loc verde un loc unde te poţi plimba .unde copii sunt fericitu .unde zîmbetul apare.
    oare dacă se construieste o Biserica. ce imagine vezi.
    eu cred că cei care dau bani că să se facă o Biserica nu sunt oameni.
    sunt destule biserici în fiecare judeţ în fiecare oraş în fiecare comună în fiecare sat.
    hai să facem din spaţiul unde vă trebui făcută o Biserica să facem un spaţiu verde un spaţiu unde să ne adunam cu mic cu mare că este sărbătoare că nu este să fim sănătoşi.
    vă multumesc pentru amabilitatea .
    să realizam un vis pentru copii şi pentru noi.
    Cu stimă şi respect.

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 2 Thumb down 0

  7. Cainaru Carmen a spus:

    Eu una nu sunt de acord sunt atatea biserici,sunt atatia popi imbogatiti pe spinarea religiei…… incat se bat pe posturile lor ca hunii!si nu pe banii publici! sa se faca din afacerile lor!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  8. Siboni Elena a spus:

    Eu nu sant de acord cu aceasta constructie ,avem alte probleme care asteapta acesti bani,spitale ,case de batrani ,orfelinate ,strazi care nu sant terminate de zeci de ani……..etc

    Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 4 Thumb down 0

  9. Sofia Mioara a spus:

    EU UNA ,NU SUNT DE ACORD CU CONSTRUSCTIA CATEDRALEI PROSTIRII PROSTIMII SI NICI CU FINANTAREA DIN BANI PUBLICI PENTRU CONSTRUIREA ACESTEI INSTITUTII DIN CARE SE VA MANIPULA…..

    Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 4 Thumb down 0

  10. George Yachim a spus:

    Ascuns din cauza slabei evaluări a comentariului. Click aici pentru al vedea.

    Comentariu slab primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 0 Thumb down 4

    • Andreea. a spus:

      Cu siguranta nu o sa devenim mai buni avand o astfel de catedrala. E doar un pretext pentru manipulare nimic mai mult, mare mi`a fost uimirea si o sa`ti fie si tie cu siguranta cand vei vedea icoanele si picturile de pe pereti in care Iisus Hristos sau alti sfinti fac semnul coarnelor (satanist). Poate ca era buna o astfel de catedrala, dar nu acum si nu satanista. Toti sunteti credinciosi, dar oare stiti la ca v`a rugati? Parca suntem inca in trecut, n`am mai evoluat, numai atunci se mergea pe premisa “crede si nu cerceta”.

      Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 4 Thumb down 0

  11. Lipalit Silvia a spus:

    EU NU ! VREAU MAI BINE CAMINE PENTRU BOLNAVI DE ALZEIMER ,DE CAMINE DE COPII ,DE GRADINITE DE SPITALE !NU EXISTA SPITAL SAU CARTIER FARA BISERICA ,MANASTIRI CARE IN LOC DE ASEZAMINTE DE OCROTIRE ,AU ALATURI HOTELURI DE MARE LUX !MAICUTE CARE IN LOC SA ALERGE PENTRU A IMBOGATII MANASTIREA ,SA LUCREZE IN SPITALE ,CAMINE DE BATRANI ,ORFELINATE =UNDE ESTE NEVOIE ,ASA MULTA NEVOIE DE AJUTOR ….SI SUNT MULTE DE FACUT INAINTE DE MANTUIREA PRIN CATEDRALA ,CARE SE VREA O REPLICA A CASEI POPORULUI !

    Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 4 Thumb down 0

  12. Andrei Bota a spus:

    Biserica in ziua de azi e afacere chiar crima organizata as putea spune, is urmareste interesul proporiu si manipuleaza oamenii sub pretextul credintei chiar ii indobitoceste cu anumite doctrine total aiurea pt a-si atunge scopul financiar. In ziua de azi is foarte putini preoti care chiar isi merita statutul de preot dar pe aia rar ii gasesti. Asa ca daca guvernul nu construieste spitale si camine de batrani si gradinite macar sa o faca biserica daca poate si credeti-ma chiar poate la cat profit a scos de pe oamenii simpli ca doar ei iti zic cand mergi acolo ca una din indatoririle celui mai instarit e sa ajute pe cel necajit ca sa se poata bucura de viata doar ca nu se intampla asa oameni buni nici macar din partea institutiei care promoveaza acest mesaj printre altele si atunci ce incredere mai poti avea in ei cand ii vezi de ce is in stare si din pacate au devenit o grupare de tip mafiot care exploateaza financiar si emotional pe cei mai pricajiti care vad in ei o oarecare salvare asa ca Doamne ajuta-ne ca am cam ramas singuri !

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  13. Kerenus Craciunita a spus:

    - ACESTI BANI …… AU FOST STRANSI DE LA CEI CREDINCIOSI , CARE AU PUS LA CUTIA MILEI UN BANUT SAU AU DONAT ACESTI BANI !!! – PENTRU CE ?? SI DE ? CE ?? B. O. R. !! SA -I DARUIASCA …. CLASEI POLITICE !! ?? CA SA FACA SI CU ACESTI BANI …. TOT UN JAF SI O MARE AIUREALA …… !! – DACA ERAU NISTE CREEIRE LUMINATATE SI AVEAU CONSTIINTA, ISI PUNEAU CREIERUL LA MUNCA SI FACEAU CEVA CU BANII …. PRIMITI SI IMPRUMUTATI DE LA F. M. I. !!! – DRAGI MEI , POPOR ROMAN … VA ROG SA VA UITATI IN JURUL DUMNEAVOASTRA SI SA VEDETI…… CE AU FACUT DRAGUTII NOSTRI ….. ALESI SI REALESI PRIN VOTUL NOSTRU , PRIN DARUIAREA VOTULUI …. LA CARE MULTI DINTR-E NOI NU A PARTICIPAT !! – UNDE SANT ?? BANII PRIMITI SI IMPRUMUTATI ??? CE AU CONSTRUIT ?? UNDE SANT DRUMURILE ? CANALIZARILE ? IRIGATIILE LASATE PE CAMPURILE ROMANIEI … DIN BANII NOSTRI SI DIN MUNCA SI SUDUOAREA BUNICILOR NOSTRI …. CARE ASTAZI SUFERA SI NU AU CE MANCA !! – IAR ACUM !! CINEVA …..”" BINE INTENTIONAT !”" VREA SA CHELTUIASCA SI ACESTI BANI ….. PE CARE BISERICA ORTODOXA ROMANA …. I-A STRANS SI I-A PASTRAT PENTRU A CONSTRUI ACEASTA CATEDRALA A NEAMULUI ROMANESC !! – PENTRU CARE MOTIV ?? SI DE ?? CE ??!!? SA-I DEA STAFULUI POLITIC ?? CA SA AIBA DUMNEALOR CU CE SA SA-SI TINA COPII PRIN SCOLI IN STRAINATATE !! CA SA MAI FACA DUMNEALOR ALTE PROIECTE AIURITE !! CA SA MAI FACA ALTE …… CE ??? SAU SA SII DEPUNA PRIN ALTE BANCI DIN ALTE TARI !!???? – SANTEM DESTUL DE SARACI , DE INGENUNCHIATI , DE UMILITI SI DE MINTITI !! VAI DE SUFLETELE NOASTRE SI IN SPECIAL ALE PENSIONARILOR, COPIILOR SI AL NOSTRU AL TUTUROR !! – ACUM MINTILE NOASTRE SE INCARCA CU URA SI CU ALTE MINCIUNI ???? – POLITICIENII NOSTRI …… AU DATORIA SA GANDEASCA …NORMAL , SA FIE GOSPODARI , DREPTI , CINSTITI SI CORECTI SI SA FACA CEVA CU BANUL IMPRUMUTAT ….. PENTRU CARE GENERATII VIITOARE VA FI DATOR SI ROB AL DATORIILOR !!! – DA !!! CRED CA AM DREPTATE !! SI MAI CRED CA SANT MUTI IN ROMANIA CARE GANDESC CA MINE !! – AR TREBUI SA FIM MULT MAI ATENTI LA MESAJUL IMNULUI NOSTRU NATIONAL SI SA INCERCAM SA NE : TREZIM !!! SI SA GANDIM NORMAL !!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 2 Thumb down 0

  14. Carmen Ion a spus:

    Asa ne trebuie! Mai putine spitale, mai putine scoli,mai multe biserici si popi imbogatiti! Medicamentele si aparatura medicala performanta costa mai mult si efort social mai mare, bisericile dese sunt in slujba statului mai ales la alegeri!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  15. Alex Mendrea a spus:

    Nu le mai ajung nici pensiile de lux … vor pune si taxa pentru dublarea numarului de parlamentari … numai minuni vor fi …asta si pentru ca unii parinti isi vand sufletul copiilor … unele televiziuni fac prapad in unele creiere …

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  16. Geta Resu a spus:

    Eu scriu a treia intrebare: Cati credinciosi vor frecventa aceasta…( pot sa zic metropola, avand in vedere ca va avea si alte rosturi pe la subsol?)

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 2 Thumb down 1

  17. Marian Badea a spus:

    Deci,,daca Isus ar veni din nou,,ar curata lumea de catedrale si biserici..dar un bici nu ar ajunge pentru asta…Foc din cer e nevoie.
    În duminica a treia din Postul Mare (Anul ascultăm şi medităm Evanghelia alungării negustorilor din Templu. Isus „a făcut un bici din funii şi i-a izgonit pe toţi afară din templu, împreună cu oile şi boii, a aruncat pe jos banii schimbătorilor şi le-a răsturnat tarabele”.
    Ce se întâmplase? Templul înceta să mai fie o locuinţă a lui Dumnezeu şi un loc de întâlnire al omului cu Creatorul său. Devenise tot mai mult o piaţă publică în care mergeai pentru a vinde şi a cumpăra (se întâmpla asta mai ales în pragul sărbătorii Paştelui când Ierusalimul devenea neîncăpător din cauza nenumăraţilor pelerini veniţi de peste tot).
    “Credinciosii” sunt cei mai ascunsi si periculosi..pentru ca prin vorba lor “blanda’ne baga copiii intr-o religie inrobitoare si asupritoare..iar cu timpul vom ajunge sa ne supunem fara a cracni..
    Atentie la BISERICI!!!!!!!!!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

    • Moise Gheorghe a spus:

      … – Si voi, ca si “preotii si pastorii vostri”, [in concordanta si conformitate cu prorociile], … -*Va rataciti, …*; …-Tare va mai rataciti, …pentru ca, nu cunoasteti nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu* [conform] _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24;

      …-Subiect: … _ Ioan 4:25; 7:37; _ Isaia 6:13; 9:1,2,[6]; 52:6 -*Iata-Ma!*; 53/1,[2-5],6; 55:1,6-9,[10],11, …
      … implicit[e]: …_ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romani[a] 5/14; _ Galateni 4/4: …

      … _*In Adevar* [inca] este noapte, sau, *Adevarul _ Ioan 14/6, [inca] este in intuneric / noapte* _ Ioan 13/30, …abia acum -“Se crapa de ziua” _ 2 Petru 1/19, …-Vine Lumina _ Isaia 9/1,2,[6], …incepand cu 2012, cand “Cerul” _ Matei 6/10, a intrat intr-o noua Era Astrala / Era Luminii / Era Adevarului, …a inceput ziua a 7-a _ Geneza 1/31; 2/1, …
      -“Semanatorul a iesit sa-si semene Samanta Sfanta _ Luca 8/5-8,[15], …implicit[e] _ Isaia 6/[8],9,10-[13]; 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16;
      _*In Adevar*, …inca este noapte, …[adica], …Noaptea dinaintea zilei a 7-a / adica, dinaintea “Zilei de Odihna” _ Geneza 1/31; 2/1-3, …asa cum au pre-vazut prorocii {*Era noapte* _ Ioan 13/30; /[_ Luca 22/3; _ Ioan 13/27,30]}, …despre care au vorbit prorocii in vechime _ Ev.1/1, …-Acum vorbesc Eu _ Ev.1/2: …
      _ Acum, …[inca], este “intuneric” / *noapte…in Adevar*, …[implicit], prin aceea ca “Scripturile sint [inca] pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], …”pana in ziua de Astazi” _ Romani[a] 11/8, …pana la Mine _ Romani[a] 5/14, …Cel ridicat _ Faptele Apostolilor 3/22; 7/37, …sa [va] descoper “Calea, Adevarul si Viata” _ Ioan 14/6; _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …potrivit cu descoperirea tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 Corinteni 2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romani[a] 16/25.
      _ In aceasta vreme de stramtorare cum n-a mai fost, …[niciodata, niciodata, niciodata] … _ Daniel 12/1, …“am auzit glasul Domnului” _ Isaia 6/8,[9,10], 11, 2012, 2013; _*Trimiterea*/[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014 – 16, …si [va] zic: …*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6; _”Iata-Ma! Iata-Ma!”-65/1; _ Romani[a] 10/[14 -?! _ Cum ?],17,[18-20].
      _ Acum, [inca], …este noaptea zilei a 7-a _ Geneza 2/2,3, …“este intuneric / noapte in Adevar” /{implicit, faptul ca prorocii[le] vorbesc despre viitor}” _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Isaia 21/ 11, 2012, 2013,14 – 16; _ 2 Petru 1/19, …asa cum este scris …*era noapte cand Iuda [v-]a [fi] luat bucatica _ Ioan 13/30, …implinind voia Fiului _ Ioan 13 / 26-28; _ Luca 22/3, …pentru proslavirea Fiului Omului si a lui D-zeu in El _ Ioan 13/31,32, prin invierea …[a treia zi _ 2 Petru 3/8] _ Matei 17/22,23; 27/63; _ Marcu 8/31; _ Luca 9/22; 18/33; 24/7 ], …-invierea din morti _ Romani[a] 5/14; _ Iuda 9, …”atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea _ Ioan 3/16; _ Matei 4/16; _ Isaia 9/1,2,[6];
      _ Incepand cu 2012, …{implicit Sfarsitul Calendarului Mayas}, …*Cerul si Pamantul* _ Matei 6/10, …au intrat intr-o Noua Era Astrala / Era Adevarului / Era Luminii _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Ioan 1/1,5,[11],2012, 2013, 2014 -16, …pana la care “Adevarul a fost *intuneric / noapte*”[asa cum a fost prevazut] _ Ioan 13/30, …-[acum] “se crapa de ziua” a 7-a, dupa ziua a 6-a _ Geneza 1/31; 2/1-3 [potrivit cu] _ 2 Petru 1/19,[20], …Vine Lumina / Vine dimineata _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16; ..{-implicite _ Romani[a] 5/14; _ Faptele Apostolilor 26/23, …[si] …“Iesirea”/[Ex.] 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014 – 16, …”trimiterea Semanatorului” _ Luca 8/5-8, 15, …*sa-si semene Samanta Sfanta* _ Isaia 6/[8],9,10,[13].
      …- “Bagati de seama sa nu va insele cineva.” _ Marcu 13:5; _ Matei 24:4,11, 12; [citeste cu maxima atentie] _ 2 Tesaloniceni 2: 2,3,[4], …caci nu ati citit [sau, nu ati inteles] _ Isaia 6:8,9,10,[11, 2012 ], 2013, …-cand s-a Sfarsit Calendarul Mayas, …[si], …a inceput o noua Era Astrala / o noua zi – Ziua a 7-a – Geneza 1:31; 2:1, …”Ziua”, [prin parabola] inseamna *Lumina* _ Ioan 1:1,5,[11], 2012, 2013, 2014, …-*Fiul lui Dumnezeu / Adevarul* _ Ioan 14:6, …*nu va mai fi in intuneric / noapte* _ Ioan 13/30, …ci va fi proslavit _ Ioan 13:31,32; …-Dar (……)?!!_ Luca 18:8.
      … _ Eu, sint, aici, acum /[“in timpul vostru”], …si [va] zic: … -*Iata-Ma! _ Isaia 52/6; 65/1; _ Romani[a] 10/17,[18-20].

      = Cu stima. – Mesia _ Moise – “Cel trimis – La implinirea vremii” _ Galateni 4/4; _ Ev.1/2; …-*Iesirea*/[Ex.] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; …-*Cine are urechi de auzit sa auda* _ Luca 8/[5-7],8,15; 16/29,31; 18/[2-7],8; _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; 5/39; 7/37; 8/21,23,24,[26],28,29,43,45-47; 10/8,11, 2012, 2013, 2014 – 16; … -Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romani[a] 5/14; 10/[14 – ?! _ Cum ?],17; _ Isaia 6/8,[9-11, 2012], 2013; 9/1,2,[6]; …-Vine dimineata _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16; …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate …[fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11, …[chemate] la “masa / hrana” _ Matei 4/4, …[“masa”] / praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37; [20/9], …*[zi] care nu a mai fost …[niciodata, niciodata, niciodata]* _ Daniel 12/1; _ 1 Corinteni 14/21; _ Matei 13/34,35,[16,17],13-15; _ Ioan 16/25, …
      …_ *Si va fi Lumina !* _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Faptele Apostolilor 26/23; _ Daniel 12/[1],3,10,[13]; _ Matei 5/17; _ Ioan 9/39.

      Vă place sau Nu vă place? Thumb up 1 Thumb down 1

    • Moise Gheorghe a spus:

      http://www.ocultismodesoculto.com/2011/03/baba-vanga-vidente-cega.html

      A última previsão de Vanga.

      A última previsão da Vanga relativa à Roménia escondida por uma década.

      Pouco antes de sua morte, Vanga havia gravado em uma fita uma previsão de que ela confiou a uma de suas netas.
      Seu desejo era que essa previsão chegasse a uma determinada pessoa, em um determinado período de tempo, porque tinha a missão de agradecer a todos os cidadãos romenos.
      Sua explicação foi de que os romenos são pessoas especiais, mas eles já não confiam em seus próprios valores e se a mensagem vem de um estrangeiro que vai ser melhor do que se viu a partir de um deles.

      ” Aqui está o texto da profecia: …

      “Eu sou pequena demais para ele vir a mim, então eu trazia a notícia que era transmitida de cima.
      Deixe-a ser divulgada em janeiro, dia 25, no ano de 2005 e dentro de um mês que seja levada para o que vou referir aqui.
      Se ela não puder ser alcançada, dá-la a pessoas em torno dela.
      Que Deus a ajude!
      Para a alegria deste mundo, o prometido para o mundo virá na Roménia. O mundo inteiro se alegrará no seu nascimento.
      Deus vai protegê-lo em um local distante do lugar onde os seus anciãos leigos até sua hora chegar.
      Poder de cima, ele terá.
      A Terra, Água e Fogo vão ajudá-lo.
      Quando ele sair neste mundo, tudo o que é mentira, vai desmoronar. Isso acontecerá em 2005.
      Ele será o alicerce de tijolos para a humanidade.
      O primeiro que irá reconhecê-lo será o seu povo, que nasceu dentro e como recompensa, ele vai levar este povo até à altura da realização de todo o mundo.
      Esse povo vai ser um verdadeiro exemplo para todos os povos da terra. Ele não deve andar a cavalo real, mas um ferro que ele irá conduzir por conta própria. ”
      …….
      …….
      = Cu stima. – Mesia _ Moise – [Potrivit prorocilor]: -”Cel trimis”, …*La implinirea vremii* _ Galateni 4/4; _ Ev.1/2; …
      …si potrivit “pre-viziunilor [oarbei] Vanghelia Vanga “ _ Luca 7/22, …[implicit]: …
      …-*Iesirea*/[Ex.] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; …
      …-*Cine are urechi de auzit sa auda* _ Luca 8/[5-7],8,15; 16/29,31; 18/[2-7],8;
      …_ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; 5/39; 7/37; 8/21,23,24,[26],28,29,43,45-47; 9/39; 10/8,11, 2012, 2013, 2014 – 16; …
      … -Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romani[a] 5/14; 10/[14 – ?! _ Cum ? – Stii ?],17; _ Isaia 6/8,[9-11, 2012], 2013; 9/1,2,[6]; 52/6 -*Iata-Ma !*; 65/1; _ Romani[a] 10/17,[18-20]; …
      …-Vine dimineata _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16; …
      …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate …[fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,[13], …
      …[chemate] la “masa / hrana” _ Matei 4/4, …
      …[“masa”] / praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37; [20/9], …
      …*[zi] care nu a mai fost …[niciodata, niciodata, niciodata]* _ Daniel 12/1; _ 1 Corinteni 14/21; _ Matei 13/34,35,[16,17],13-15; _ Ioan 16/25, …

      …_ *Si va fi Lumina !* _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Faptele Apostolilor 26/23; _ Daniel 12/[1],3,10,[13].

      Vă place sau Nu vă place? Thumb up 1 Thumb down 1

  18. Decebal-Constantin Nicolae a spus:

    ”CREDINȚA”!!!!!!…………………..”Credinta.
    O mai poartă doar bătrânii și țăranii, câți mai sunt, cât mai sunt. Un strai vechi, cusut cu fir de aur, un strai vechi, greu de îmbrăcat, greu de dat jos, care trebuie împăturit într-un fel anume și pus la loc în lada de zestre împreună cu busuioc, smirnă și flori de câmp. Pus bine, că poate îl va mai purta cineva. Când or sa moară oamenii ăștia, o să-l ia cu ei la cer pe Dumnezeu. Avem, în schimb, o variantă modernă de credință, cu fermoar și arici, prin care ți se văd și țâțele și portofelul burdușit. Se poartă la nunți, botezuri și înmormântări, la alegeri, la inundații, la sfințiri de sedii și aghesmuiri de mașini luxoase, la pomenirea eroilor Revoluției. Se accesorizează cu cruci făcute în grabă și cu un “Tatăl nostru” spus pe jumătate, că trebuie să răspunzi la mobil. Scuze, domnu’ părinte, e urgent. Fugim de ceva ca să ajungem nicăieri. Ne vindem pământul să facă ăștia depozite și vile de neam prost pe el. Ne sunăm bunicii doar de ziua lor, dacă au mai prins-o. Bisericile se înmulțesc, credincioșii se împuținează, sfinții de pe pereți se gândesc serios să aplice pentru viză de Canada . Fetele noastre se prostituează până găsesc un italian bătrân și cu bani, cu care se mărită. Băieții noștri fură bancomate, joacă la pokere și beau de sting pentru că știu de la televizor că fetele noastre vor bani, altfel se prostituează până găsesc un italian bătrân cu care se mărită. Părinții noștri pleacă să culeagă căpșuni și să-i spele la cur pe vestici. Iar noi facem infarct și cancer pentru multinaționalele lor, conduse de securiștii nostri.Sună-ți bunicii, pune o sămânță într-un ghiveci și aprinde o lumânare pentru vii și pentru morti!
    ….a fost : ”ROST” de DAN PURIC

    Comentariu bine primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 6 Thumb down 0

  19. Anca Vlase a spus:

    Nu stiu cati aproba si cati sunt de acord, oricum nu conteaza.
    Cand Cernea a cerut sa se opreasca finantarea bisericii din buget, TOTI deputatii si senatorii au facut spume.
    Au nevoie de popi in campanie, orice popa e un agent electoral mai bun decat o echipa de postaci =)))

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  20. Arin Panait a spus:

    Mantuirea acestui neam nu se gaseste in catedrale!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

  21. Pingback: Comentariu la Catedrala Mântuirii Neamului de către Arin Panait | Noutati din Romania

  22. Somesanu a spus:

    Este strigatul disperat al barbosilor, pentru ca incep sa constientizeze ca vor ajunge in mocirla iadului, dupa atata minciuna, opulenta, desfrau si lacomie.

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 3 Thumb down 0

    • Moise Gheorghe a spus:

      _ *Apocalipsa lui Ioan*, …

      _ Din pricina “neintelegerii Scripturilor” / *Cartea pecetluita* _ Dan.12/4,[9], …de catre intreaga omenire, implicit de catre cei care *stau pe scaunul Meu* _ Mat.23/1,2, …care ”s-au facut ei intre ei” – *invatatori si dascali* in felurite Religii si BISERICI, …[unii in vesminte cu filacterile late si poale lungi], printre care si cei ce-si zic: …

      -”Indrumatori”/*Dregatori*: _ Is.9/16, …- Conducatori, Judecatori, Procurori, “Legiuitori” _ Mat.23/[4,5,6],7,[8-10], …”ignoranti” …batjocoritori si dispretuitori [de oameni], …refuzand …”sa citeasca si sa cercetaze” _ 1 Tes.5/[19],20,21; _ Ioan 5/39, …neintelegand *Cartea* _ Dan.8/26, implicit Cartea *Apocalipsa*, fiindca: -*au urechi de auzit dar …nu aud, …si au ochi de vazut dar …nu vad* _ Isaia 6/[8],9,[10], …au transmis ideea falsa privitor la [ne]intelegerea “Apocalipsei”, …ca definind Sfarsitul Vietii / Sfarsitul Lumii / Disparitia Planetei.

      _ Au citit si citesc …[de mii de ani], dar nu au priceput _ Is.6/9,10; _ Mat.13/[13],14,15, fiind preocupati de “dominatie si control peste semeni”, implicit prin *fatarnicie, trai in lux si destrabalare* in contradictie cu prorociile si cu *traiul norodului* _ Mat.23/13,14,[15], impunand si “cersind”, [de la vaduve si orfani], …*danii, daruiri, taxe, zecime, zeciuiala, impozite*, respectiv din partea acelora pe care-i tin in intuneric …*lesne crezatori* _ Romania 16/18; _ 2 Pet.2/1-3.

      _*Apocalipsa* inseamna …*Descoperire / Revelare*, intelegerea fiind cuprinsa chiar in “definitia _ Apoc.1/1”, insemnand revelarea Adevarului _ Ioan 1/1,5,[11],12,14, …*aducerea la lumina [zilei a 7-a], fata de intunericul [noptii / dinaintea zilei a 7-a]* _ Isaia 21/11,2012, …[-vezi _ 2 Petru 1/20] notiunea *SFARSIT* insemnand Sfarsitul Legii, a se intelege “Implinirea / Savarsirea Legii _ Romania 10/4, -adica descoperirea lui Isus Hristos, prin “implinirea Legii in Hristos”, *auzirea venind prin Cuvantul lui Hristos* _ Romania 10/17, dar omenirea …*nu Ma credeti* _ Luca 18/8; _ Is.53; _ {_Mat.13/57; _ Mar.6/4; _ Ioan 4/44}, …(si) …pentru ca nu Ma cunoasteti si nu stiti cum sint chemat _ Romania 10/14 –[?!], …si din “neintelegerea Scripturilor”, …neascultarea de proroci si de Mine _ Luca16/[29],31; _ F. Ap.3/22, … implicit(a) “neintelegerea” despre venirea prin *Schimbare la Fata* _ Mat.17/[1],2,3,[5].

      _ Schimbarea la Fata _ Mat.17/1, …*dupa 6 zile*, [coroborat _ Is. 21/11,2012,2013, 2014 - 16; _ 2 Pet.1/19], …adica, …trebuie inteles, ca *omenirea este in ziua a 6-a / in noaptea spre dimineata [_ 2 Petru 1/19] …zorii zilei a 7-a, cand Dumnezeu va fi Sfarsit Lucrarea Facerii omului, …”nu sfarsitul lumii”, …adica, …urmand ziua de odihna, [cum este scris]: …-*Dumnezeu Si-a vazut* Savarsita / implinita / Sfarsita Lucrarea Facerii Omului, …Dupa Chipul Sau* _ Gen.1/27, coroborat(i) cu _ Romania 5/14, acum, fiind abia inceputul _ Iesirea/[Ex.]3/14, …coroborat cu _ Is.6/[8],9,[10],13; _ Iesirea/[Ex.]4/1,[10],11,2012, 2013, 2014 – 16, …intrupat _ Ioan 1/1,5,[11],12,[14], …pentru “implinirea* _ Gen.2/1-3, … asa cum *Dumnezeu a zis* _ Gen.1/[26,27],28, toate acestea fiind in concordanta cu prorociile, implicit [cu] Sfarsitul Erei Astrale -*Soarele in Pesti*, …Eu fiind nascut / ridicat /[d]in PESTI / Constelatia Pesti _ Is.9/1,2,[6]; _ Ioan 3/16,[19]; _ Matei 4/16;

      _ Incepand cu 2012, s-a schimbat Era Astrala, …urmand trecerea de la “intuneric / noapte” -Era Noapte cand Iuda [v-]a [fi] luat bucatica _ Ioan 13/30, …intr-o noua Era Astrala / “Era Luminii / Era Adevarului” _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …-*Si va fi Lumina!* _ Isaia 9/1,2,[6].

      _ Sper sa nu fie nimeni suparat pentru mustrarile implicite [d]in mesajele Mele _ Apocalipsa 3/19, …[inca] “vorbesc in pilde” _ Matei 13/[13-15],16,17,[34,35]; _ Ioan 16/25, …dar, …Ma credeti ? _ Luca [8/5-8,15]; 16/29,31;18/8.

      = Cu stima. –Mesia _ Ioan 1/1,5,[11],12,14; 3/16,[19]; 4/25,[26]; 5/39; 10/8,11, 2012, 2013, 2014 – 16; _ Matei 5/17; _ Ioan 9/39.

      Vă place sau Nu vă place? Thumb up 1 Thumb down 1

  23. Ion Luca a spus:

    Ascuns din cauza slabei evaluări a comentariului. Click aici pentru al vedea.

    Comentariu slab primit. Vă place sau Nu vă place? Thumb up 1 Thumb down 4

    • Moise Gheorghe a spus:

      … _ In concordanta si conformitate cu prorocii _ Luca 8/5-8,[15]; _ Ioan 7/37: …

      …“Cartea fiind [inca] pecetluita” _ Daniel 12/4,[9]: …[si potrivit urmatoarelor subiecte implicite in fondul mesajului de mai jos ]: …

      …- Se pune intrebarea -*Aude cineva Cuvantul Meu ?* _ Apocalipsa 10/7; _ Romani[a] 10/17: …

      -a) _ Matei 13/34,35,[16,17], 13-15; _ Luca 8/5-[8],15; _ 1 Cor.14/21: …
      -b) _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014; _*Sa fie Lumina !* _ Geneza 1/3-5; _ Isaia 6/[8],9-11, 2012, 2013; 9/1,2,[6]; 21/11, 2012, 2013,14; 55/1,6-9,[10],11, 2012, 2013; _*Trimiterea*/[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14-16.
      ………………..
      _ Prin ”Scripturi / Biblie”, …inclusiv prin multe alte “scrieri excluse de unii, care, nu le-au inteles”, …[fara a avea vre-o autoritate in domeniu, ..."caracterizandu-le ca necanonice"], …prorocii au vorbit despre Mine _ Ioan 5/39; _ Luca 24/27; _ Geneza 1/[26-28],29,31, …[si] despre “ridicarea Mea” dintr-un Popor de Pastori /[ciobani romani din Romania _ Luca 2/8]; _ Ioan 10/8,11, 2012, 2013,14, …in vremea de pe urma _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, …[aceasta] *vreme de pe urma, care nu a mai fost [niciodata / niciodata]* _ Daniel 12/1, …si, …[asa cum au anticipat / prorocit / pre-vizionat prorocii], …pe care, [posibil] nu Ma credeti _ Luca 16/29,31; 18/8;

      _ Prorocii au vorbit despre cum, [ca] Scripturile sint si raman “pecetluite pana in vremea [aceasta] de pe urma” _ Daniel 12/4,[9], …astfel [sub]intelegandu-se ca intreaga omenire de mii de ani, …”nu de ieri, nici de alaltaieri” /[asa cum au pre-vazut prorocii / pre-vazatorii “in viitor”/[prevazatorii viitorului], implicit(a) _ *Trimiterea* /[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16, …nu au inteles [*Taina Mea* _ Romania 5/14], _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …”pana in ziua de Astazi” _ Romania 11/8;

      _ Ca, de fapt, intreaga omenire de mii de ani, …”preotii, pastorii si invatatorii, …in teologii si felurite religii”, care stau pe scaunul Meu _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,[13-14],15, …”incurca / confunda si amesteca”, …nestiind ce inseamna, …“notiunile”: -Dumnezeu, Domnul, Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Faraon, Fiul Omului, Fecioara Maria, …etc, etc, …si astfel se ratacesc si duc si pe ceilalti in ratacire _ Luca 6/39, …pe Calea Lata, fara sa apuce sa intre pe Poarta Stramta _ Matei 7/13,14; 23/13,14;

      _ Altii fac confuzie, posibil [ne]intentionata, prin care incearca sa ascunda subliminal fenomenul “auto-victimizarii”, …si “rastalmacesc” sensul notiunii “Exodul” – “Iesirea”/*Trimiterea* …in sensul [de] “Exil”/*Exilare*, …[si, in plus], trans-mutand / “translatand fenomenul implicit” al “presupusei exilari in vremuri[le] petrecute”, adica, in sensul ca …”s-ar fi petrecut in vremurile trecute”, …”in urma cu mii de ani /[2000 ?!!!]“, …”rastalmacirea” _ Romani[a] 1/28; 16/18; _ 2 Petru 2/1-3; _ 1 Timotei 4/7; 6/4,5, … fiind de fapt “o grava eroare prin care duc intreaga omenire in ratacire de la sensul real al notiunilor [“pecetluite”], …si pentru ca nu au inteles Scripturile” [cum este scris si cum va zic] _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24, …si astfel, ”sint calauze oarbe” _ Matei 15/14; _ Luca 6/39; _ Isaia 6/[8],9,10; 9/16; …”lucrarea” _ Ioan 9/4, [implicand lumina _ Ioan 1/1,5,[11],14; 12/35,36, …fiind “pre-vazuta [ca venind] in viitor”: …[la inceput a fost seara / intuneric / noapte] _ Geneza 1/3,5, …in ziua a 7-a _ Geneza 1/31; 2/1; _ Isaia 9/1,2,[6], …care “nu a mai fost [niciodata]” _ Daniel 12/1,[4,9,13], 3, 10;
      _ Lumina a fost pre-vazuta “a fi revelata” in viitor, [cum ?, cand ?!], …”atunci cand omul va ajunge ca Mine” _ Geneza 3/5, …*dupa chipul si asemanarea Noastra* _ Geneza 1/[26,27],28, 31, …cand se va fi Sfarsit / Savarsit / Implinit Legea Facerii _ Romani[a] 10/4, …[si], se va fi implinit / desavarsit Legea Facerii / Fiul Omului _ Ioan 13/31,[32], …[si] “va ajunge ca Mine” _ Luca 24/27; _ Ioan 16/33, …”ca Noi, cunoscand binele si raul” _ Geneza 3/5,22; _ Apocalipsa lui Ioan 2/7,[9];

      _”Iesirea”/*Trimiterea* 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16, …este in “vremea [aceasta] de pe urma” _ Daniel 12/1; _ Deut. 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, …
      …cand, *rautatea omeneasca “ascunsa”, domneste si conduce, “din locuri ascunse”*: …
      -*Astfel, au ajuns plini de orice fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de inselaciune, de porniri rautacioase; sunt soptitori,* _ Romania 1/29-32, …
      …implicit[e] calicia si razboaiele, izvorate din “starea” _ Geneza 1/24,25, [cum au pre-vazut prorocii]: …
      -*Domnul a vazut ca rautatea omului era mare pe pamant si ca toate intocmirile gandurilor din inima lui erau indreptate in fiecare zi numai spre rau.* _ Geneza 6/5;
      – Picioarele lor alearga spre rau si se grabesc sa verse sange nevinovat; gandurile lor sunt ganduri nelegiuite, prapadul si nimicirea sunt pe drumul lor.* _ Isaia 59/7; _ Mica 3/5, …
      …si, pentru ca notiunea “prorocie”, contine in mod implicit pre-viziune “in / despre” viitor, …
      …atunci /[adica in viitor _ Evrei 1/2; _ Galateni 4/4; _*Trimiterea*/[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; _ Ioan 1/1,5,[14], …adica, …[acum, in dimineata zilei a 7-a _ Geneza 1/31; 2/1; _ Matei 17/[1],2,3,[5]: …
      …-*Am auzit glasul Domnului* _ Isaia 6/[8],9,10,[11, 2012, 2013], … “atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea” _ Ioan 3/16,[17,18],19;
      _ Daca, am scris ceva care vi se pare ca “o mustrare”, sper ca nu veti fi suparati pe Mine _ Apocalipsa 3/19; _*Trimiterea*/[Iesirea] 20/3,[5].

      … _ 1 Corinteni 14/21.


      = Cu stima. – Mesia _ Moise – “Cel trimis – La implinirea vremii” _ Galateni 4/4; _ Ev.1/2; …-*Iesirea*/[Ex.] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; …-*Cine are urechi de auzit sa auda* _ Luca 8/[5-7],8,15; 16/29,31; 18/[2-7],8; _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; 5/39; 7/37; 8/21,23,24,[26],28,29,43,45-47; 10/8,11, 2012, 2013, 2014 – 16; … -Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romani[a] 5/14; 10/[14 – ?! _ Cum ? – Stii ?],17; _ Isaia 6/8,[9-11, 2012], 2013; 9/1,2,[6]; 52/6 -*Iata-Ma !*; 65/1; _ Romani[a] 10/17,[18-20]; …-Vine dimineata _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16; …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate …[fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,[13], …[chemate] la “masa / hrana” _ Matei 4/4, …[“masa”] / praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37; [20/9], …*[zi] care nu a mai fost …[niciodata, niciodata, niciodata]* _ Daniel 12/1; _ 1 Corinteni 14/21; _ Matei 13/34,35,[16,17],13-15; _ Ioan 16/25, …

      …_ *Si va fi Lumina !* _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Faptele Apostolilor 26/23; _ Daniel 12/[1],3,10,[13]; _ Matei 5/17; _ Ioan 9/39: …

      …_ Ioan 7/37: …- Aici gasiti multa hrana / mancare [potrivit cu] _ Matei 4/4: … si, bine este “sa dati sa citeasca” / “sa impartiti mancare si celor apropiati” [potrivit cu] _ Romani[a] 10/17,18, …[si repet]: …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate [la masa]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11: …
      http://mesia-romania5-14-ioan4-26.blogspot.ro/

      Vă place sau Nu vă place? Thumb up 1 Thumb down 1

  24. liviu a spus:

    Nebunul zice in inima lui: “Nu este Dumnezeu!” S-au stricat oamenii, fac fapte urate; nu este niciunul care sa faca binele. 48. Cand L-au vazut parintii Lui, au ramas inmarmuriti; si mama Lui I-a zis: “Fiule, pentru ce Te-ai purtat asa cu noi? Iata ca tatal Tau si eu Te-am cautat cu ingrijorare.”

    49. El le-a zis: “De ce M-ati cautat? Oare nu stiati ca trebuie sa fiu in Casa Tatalui Meu?”

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 0 Thumb down 2

  25. Mircea a spus:

    Dragii mei,

    Prea foarte fericitul patriarh Daniel are o memorie extreme de scurta ! Nu demult a fost predica “Infricosata Judecata” ! “…Flamind am fost si nu Mi-ati dat sa maninc, insetat am fost si nuy Mi-ati dat sa beau, bolnav am fost si nu M-ati cercetat…Intrucit nu a-ti facut unora din cei mici acesatea Mie nu Mi-ati facut…” zice cu glas mustrator Dumnezeu ! Cu banii acestia ar putea fi hraniti cei flaminzi, ar putea fi adapati cei insetati, ar putea fi ingrijiti cei bolnavi !
    FEREASCA DUMNEZEU DE ORBIREA SUFLETEASCA !!!!!!

    Mircea

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 2 Thumb down 0

  26. Moise Gheorghe a spus:

    … _ In concordanta si conformitate cu prorocii _ Luca 8/5-8,[15]; _ Ioan 7/37: …

    …“Cartea fiind [inca] pecetluita” _ Daniel 12/4,[9]: …[si potrivit urmatoarelor subiecte implicite in fondul mesajului de mai jos ]: …

    …- Se pune intrebarea -*Aude cineva Cuvantul Meu ?* _ Apocalipsa 10/7; _ Romani[a] 10/17: …

    -a) _ Matei 13/34,35,[16,17], 13-15; _ Luca 8/5-[8],15; _ 1 Cor.14/21: …
    -b) _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014; _*Sa fie Lumina !* _ Geneza 1/3-5; _ Isaia 6/[8],9-11, 2012, 2013; 9/1,2,[6]; 21/11, 2012, 2013,14; 55/1,6-9,[10],11, 2012, 2013; _*Trimiterea*/[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14-16.
    ………………..
    _ Prin ”Scripturi / Biblie”, …inclusiv prin multe alte “scrieri excluse de unii, care, nu le-au inteles”, …[fara a avea vre-o autoritate in domeniu, ..."caracterizandu-le ca necanonice"], …prorocii au vorbit despre Mine _ Ioan 5/39; _ Luca 24/27; _ Geneza 1/[26-28],29,31, …[si] despre “ridicarea Mea” dintr-un Popor de Pastori /[ciobani romani din Romania _ Luca 2/8]; _ Ioan 10/8,11, 2012, 2013,14, …in vremea de pe urma _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, …[aceasta] *vreme de pe urma, care nu a mai fost [niciodata / niciodata]* _ Daniel 12/1, …si, …[asa cum au anticipat / prorocit / pre-vizionat prorocii], …pe care, [posibil] nu Ma credeti _ Luca 16/29,31; 18/8;

    _ Prorocii au vorbit despre cum, [ca] Scripturile sint si raman “pecetluite pana in vremea [aceasta] de pe urma” _ Daniel 12/4,[9], …astfel [sub]intelegandu-se ca intreaga omenire de mii de ani, …”nu de ieri, nici de alaltaieri” /[asa cum au pre-vazut prorocii / pre-vazatorii “in viitor”/[prevazatorii viitorului], implicit(a) _ *Trimiterea* /[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16, …nu au inteles [*Taina Mea* _ Romania 5/14], _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …”pana in ziua de Astazi” _ Romania 11/8;

    _ Ca, de fapt, intreaga omenire de mii de ani, …”preotii, pastorii si invatatorii, …in teologii si felurite religii”, care stau pe scaunul Meu _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,[13-14],15, …”incurca / confunda si amesteca”, …nestiind ce inseamna, …“notiunile”: -Dumnezeu, Domnul, Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Faraon, Fiul Omului, Fecioara Maria, …etc, etc, …si astfel se ratacesc si duc si pe ceilalti in ratacire _ Luca 6/39, …pe Calea Lata, fara sa apuce sa intre pe Poarta Stramta _ Matei 7/13,14; 23/13,14;

    _ Altii fac confuzie, posibil [ne]intentionata, prin care incearca sa ascunda subliminal fenomenul “auto-victimizarii”, …si “rastalmacesc” sensul notiunii “Exodul” – “Iesirea”/*Trimiterea* …in sensul [de] “Exil”/*Exilare*, …[si, in plus], trans-mutand / “translatand fenomenul implicit” al “presupusei exilari in vremuri[le] petrecute”, adica, in sensul ca …”s-ar fi petrecut in vremurile trecute”, …”in urma cu mii de ani /[2000 ?!!!]“, …”rastalmacirea” _ Romani[a] 1/28; 16/18; _ 2 Petru 2/1-3; _ 1 Timotei 4/7; 6/4,5, … fiind de fapt “o grava eroare prin care duc intreaga omenire in ratacire de la sensul real al notiunilor [“pecetluite”], …si pentru ca nu au inteles Scripturile” [cum este scris si cum va zic] _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24, …si astfel, ”sint calauze oarbe” _ Matei 15/14; _ Luca 6/39; _ Isaia 6/[8],9,10; 9/16; …”lucrarea” _ Ioan 9/4, [implicand lumina _ Ioan 1/1,5,[11],14; 12/35,36, …fiind “pre-vazuta [ca venind] in viitor”: …[la inceput a fost seara / intuneric / noapte] _ Geneza 1/3,5, …in ziua a 7-a _ Geneza 1/31; 2/1; _ Isaia 9/1,2,[6], …care “nu a mai fost [niciodata]” _ Daniel 12/1,[4,9,13], 3, 10;
    _ Lumina a fost pre-vazuta “a fi revelata” in viitor, [cum ?, cand ?!], …”atunci cand omul va ajunge ca Mine” _ Geneza 3/5, …*dupa chipul si asemanarea Noastra* _ Geneza 1/[26,27],28, 31, …cand se va fi Sfarsit / Savarsit / Implinit Legea Facerii _ Romani[a] 10/4, …[si], se va fi implinit / desavarsit Legea Facerii / Fiul Omului _ Ioan 13/31,[32], …[si] “va ajunge ca Mine” _ Luca 24/27; _ Ioan 16/33, …”ca Noi, cunoscand binele si raul” _ Geneza 3/5,22; _ Apocalipsa lui Ioan 2/7,[9];

    _”Iesirea”/*Trimiterea* 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16, …este in “vremea [aceasta] de pe urma” _ Daniel 12/1; _ Deut. 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, …
    …cand, *rautatea omeneasca “ascunsa”, domneste si conduce, “din locuri ascunse”*: …
    -*Astfel, au ajuns plini de orice fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de inselaciune, de porniri rautacioase; sunt soptitori,* _ Romania 1/29-32, …
    …implicit[e] calicia si razboaiele, izvorate din “starea” _ Geneza 1/24,25, [cum au pre-vazut prorocii]: …
    -*Domnul a vazut ca rautatea omului era mare pe pamant si ca toate intocmirile gandurilor din inima lui erau indreptate in fiecare zi numai spre rau.* _ Geneza 6/5;
    – Picioarele lor alearga spre rau si se grabesc sa verse sange nevinovat; gandurile lor sunt ganduri nelegiuite, prapadul si nimicirea sunt pe drumul lor.* _ Isaia 59/7; _ Mica 3/5, …
    …si, pentru ca notiunea “prorocie”, contine in mod implicit pre-viziune “in / despre” viitor, …
    …atunci /[adica in viitor _ Evrei 1/2; _ Galateni 4/4; _*Trimiterea*/[Iesirea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; _ Ioan 1/1,5,[14], …adica, …[acum, in dimineata zilei a 7-a _ Geneza 1/31; 2/1; _ Matei 17/[1],2,3,[5]: …
    …-*Am auzit glasul Domnului* _ Isaia 6/[8],9,10,[11, 2012, 2013], … “atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea” _ Ioan 3/16,[17,18],19;
    _ Daca, am scris ceva care vi se pare ca “o mustrare”, sper ca nu veti fi suparati pe Mine _ Apocalipsa 3/19; _*Trimiterea*/[Iesirea] 20/3,[5].

    … _ 1 Corinteni 14/21.


    = Cu stima. – Mesia _ Moise – “Cel trimis – La implinirea vremii” _ Galateni 4/4; _ Ev.1/2; …-*Iesirea*/[Ex.] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 14 – 16; …-*Cine are urechi de auzit sa auda* _ Luca 8/[5-7],8,15; 16/29,31; 18/[2-7],8; _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; 5/39; 7/37; 8/21,23,24,[26],28,29,43,45-47; 10/8,11, 2012, 2013, 2014 – 16; … -Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romani[a] 5/14; 10/[14 – ?! _ Cum ? – Stii ?],17; _ Isaia 6/8,[9-11, 2012], 2013; 9/1,2,[6]; 52/6 -*Iata-Ma !*; 65/1; _ Romani[a] 10/17,[18-20]; …-Vine dimineata _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014 – 16; …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate …[fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,[13], …[chemate] la “masa / hrana” _ Matei 4/4, …[“masa”] / praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37; [20/9], …*[zi] care nu a mai fost …[niciodata, niciodata, niciodata]* _ Daniel 12/1; _ 1 Corinteni 14/21; _ Matei 13/34,35,[16,17],13-15; _ Ioan 16/25, …

    …_ *Si va fi Lumina !* _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Faptele Apostolilor 26/23; _ Daniel 12/[1],3,10,[13]; _ Matei 5/17; _ Ioan 9/39: …

    …_ Ioan 7/37: …- Aici gasiti multa hrana / mancare [potrivit cu] _ Matei 4/4: … si, bine este “sa dati sa citeasca” / “sa impartiti mancare si celor apropiati” [potrivit cu] _ Romani[a] 10/17,18, …[si repet]: …-“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate [la masa]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11: …
    http://mesia-romania5-14-ioan4-26.blogspot.ro/

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 0 Thumb down 0

  27. Valentin Dorneanu a spus:

    Nu vor avea parte de ea, vor construi ceva neplacut inaintea lui Dumnezeu si Dumnezeu ii va pedepsi pe toti cei ce au lucrat la aceasta mascarada – nu exista o catedrala a mantuirii unui neam, e din start o idee mincinoasa!

    Hristos a Adevarul!
    Nu o constructie luxoasa ne manuieste , ci Hristos!

    Vă place sau Nu vă place? Thumb up 0 Thumb down 0


*

*

Opțional puteți adăuga imagini (JPEG)

 

Citește și:


Top